Nöjd Kund åtagande & Referenser
Nöjd Kund åtagande
Styrkan i att vara egenföretagare är att jag kan erbjuda en mycket hög kvalitet, flexibilitet, tillgänglighet och service. Jag väljer själv de uppdrag jag åtar mig och garanterar därför fullt engagemang i varje uppdrag. Det gäller uppdragets alla delar från information och behovsanpassning till utvärdering och uppföljning. Jag lämnar därför Nöjd Kund åtagande, ett löfte om att ta ansvar för att kunden får den tjänst som överenskommits. Detta stäms av i uppföljningen med kunden, beställaren, av varje uppdrag.
Uppföljningen med beställaren är också ett led i mitt eget kvalitetssäkringsarbete och ligger till grund för vidareutveckling av innehåll och upplägg i utvecklingsinsatserna och för min egen vidareutveckling som handledare och konsult.
Tillgänglighet
Jag erbjuder också möjlighet att vara tillgänglig utöver ordinarie kontorstid. Har du som kund svårt att avsätta tid och ro för att under kontorstid planera denna typ av insatser, så kan vi komma överens om en kvälls- eller helgtid för samtal. Det gäller även genomförande av uppdrag, t ex en weekendkonferens.
Referenser
Det är viktigt att ta referenser. Det är då viktigt att få referenser från så liknande uppdrag som möjligt. Kontakta mig så lämnar jag gärna ut referenspersoner till mina olika uppdrag. |
|
Tillbaka till ESSENSA´s Kvalitetssäkring
|
|